Awesome day

Ja dagen började lite tidigt med all släppa ut hästarna, halaka sig hem igen för att äta lite frukost sen halka sig tillbaka till stallet för att mocka och fixa iordning, sen kom Bellmans ägare Ida för att hälsa på en snabbis, och tror både Loke och Bellman uppskattade att hon kom hahah xD och hoppas hon tyckte han hade det bra, det verkade som det iaf :)

Sen så tog ja faktiskt mig i kragen och red lite, men bara lite hahha Red upp bakom skogshagen på flodbanken som ja kallar den och galopperade  lite hoppade även två små små stockar där, vilket verkligen uppskattades av herrn xD

Han var även sååå sjukt dunder dunder pigg, och kunde knappt hålla sig i skinnet när ja la till skänkeln hahha xD utan  hoppade och for, bockade som en liten blådåre xD och tyckte livet var underbart roligt hahah 

Efter det drog ja hem och byte om och åkte in till stan för att träffa bästaste Ida :D wiie äntligen!!!
vi drog till hennes göööör snygga lgh och fixade lite där :D skrattade väl mest men men hahaha 

sen vart det hem dumpa av bilen sen vidare med Emmas mamma till Norrbyås kyrka för att kolla när Emma gick Luciatåg :D glögg o pepparkakor <3 xD

och nu sitter jag här och har nyss råkat få fyr på en popcornpåse hahahahha såå fick göra en ny BAJS!! 
så nu ska jag väl bara hålla mig på mitt rum så ja inte eldar upp nåt annat xD hahah




KOMMENTARER
Skrivet av amanda

härlig bild!

Datum: 2011-12-18 | Tid: 13:19:54
Blogg/hemsida: http://amandalodesjo.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0