Bellman visar upp sig i sitt nya träns & bett!


Det var inte det lättaste att passa in tränset och få en bra bild på Herr Jag-kan-inte-stå-still-som-en-normal-häst! haha

Som jag trodde var bettringarna väldigt stora, men det funkar helt klart :) Fick göra nått nytt hål i tränset, men annars passade det super och jag är jättenöjd!

Passade på att jobba Bellman en liten stund från marken också, kunde inte vänta längre även fast hovslagarn inte kommit ännu haha. Sånär jag ändå tagit in och tränsat han så fick han arbeta några minuter i en av hagarna. Han skötte sig jättebra, dock så var han inte bussugen så jag longerade honom mest och det lyssnade han jättebra på! Duktig kille!
Imorgon blir det förhoppnigsvis hoppning med Camilla som hon redan skrivit, så om det blir av kommer det komma massa nya bilder och text :)
Puss,


KOMMENTARER
Skrivet av Maria & Pearl- JumpingForLife **BLOPPIS**

fin blogg! :)



Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Datum: 2011-12-03 | Tid: 13:12:17
Blogg/hemsida: http://jumpingforlife.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0