Christmas

Nu har jag JULLOV!
Åh så härligt och skönt och underbart och fantastiskt åh ... ja, äntligen! :D

Har vart en väldigt onyttig men rolig dag med mina vänner idag. Såklart var ju skolan inblandad, har simmat och spelat fotboll, kollat på avslutning och fått betyg. Men vännerna gjorde dagen hihi! :) Kommer sakna de nu, men 3 veckor går snabbt så får snart träffa de igen ;) 



Sen drog jag till Marieberg. Köpte en julklapp till Camilla och sen köpte jag en tröja till mig själv på rean. 

Imorgon så ska jag rida Loke. Blir en uteritt och det ska bli helmys, läängtar! Sen har jag även planerat att gå en promenad med Bellman. Får se hur det blir med den saken :) 

Nu ska jag dock sova, vi hörs imorgon ;)

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0