I´m bad

JA sååå sjukt dålig uppadering från min skriva, för ja vet verkligen inte vad ja ska skriva om :( och får inga förslag heller för den delen :P

MEn iaf Som Emma har skrivit så vart det min årliga ridtur på julaftonsmorgonen <3 vilket var mysigt, Loke var sjukt taggad och tyckte det var kul att få komma ut ;)

Sen så igår så red jag ut men Emma och ida som körde, red barbacka då med, Loke skötte sig ganksa bra, var en gång han abra ångade på och sket i mig, men fick ryta till lite så gick det bättre sen, han var sjukt övertaggad den här gången med, kändes som att sitta lite på en tickande bomb xD

Men han skötte sig för det mesta bra och lyssnade helt okej!

Så det är vad ja gjort med min häst xD Idag får han vila!





KOMMENTARER
Skrivet av Ronja

Hejsan :) god jul i efterhand ;)

Såg din annons på blocket xD blev jättesugen på prova men har ju min lilla buse :( hoppas du hittar någon bra! :)

Datum: 2011-12-27 | Tid: 18:47:11
Blogg/hemsida: http://fjordfantast.blogg.se/
Skrivet av Emma

super fin blogg:D är det din häst på bilden? vad heter den?:)

Datum: 2011-12-28 | Tid: 16:58:29
Blogg/hemsida: http://crystallheart.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0