Lussebak

Sitter just nu hemma hos Ida just nu, och väntar in Emma, vi ska baka lite allt möljigt idag :D pepparkaks hus, pepparkakor, och lussebullar :D'

Så det blir en riktigt tjej kväll, kommer bli mys framför tvn ikväll med kan jag tro, men ingen lugn stund för det, vi måste avbryta vårt mysiga runt kl21 då ska vi släppa in hästarna, vilket ja absolut inte är sugen på hahhaha

Ja har funderat väldigt mkt på om jag ska skaffa en delfodervärd till Loke, då ja behöver lite mer hjälp, och lite ekonomisk hjhälp med för den delen, får ju hjälp av Emma två dagar i veckan, men skulle behöva lite mer.
så funderar på att lägga ut annons om det, men har inte bestämt mig än, känner mig lite elak, och orligt samtidigt hahha xD

ajaj nu ska jag vara social här, ska börja på pepparkaks huset nu Vi hörs, kanske blir en del bilder med :P


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0