Motivationen nere

Ja min motivation är sjuuuukt nere nu, har inte gjort nåt med Loke sen den 4 dec xD såå jaa det är ju ett tag sen!!
min motiovation är helt borta, såå tråkigt att göra nåt med hästen själv, finns det nåt tråkigare liksom xD jaja får väl försöka ta mig i kragen snart!

och jag är absolut inte en sån människa som tar in hästen för att bara borsta och gossa, då får han hellre gå i hagen xD 

och jag får även DAMP på alla som bara - Åhh varför har du skor på din häst, bättre barfota bla bla, varför rider du på bett, bättre utan, och varför har du skydd, och varför rider du med skarpt bett och sporrar??
ASSÅ kan inte alla bara skita i vad andra vill använda på sin häst, det är deras problem, vill dom ha det så och rida på det, ja men herregud LÅT DOM RIDA SÅÅ!! vad är problemet?? 

Ja blir så galen, sen är ju ja den som är minst pjåkig med min häst, det är ju inte så att dom dör om man råkar dra dom lite i munnen  eller har skor, och dom som "töntar" med att EX oj min häst snubbla och slog i mulen i marken, tyckte sååå synd om h*n då och ojojojojojoj, jaaa det är väl tråkigt men dom överlever! åh blir såå trött när folk är lite för väl pjåkiga med sina hästar hahah xD sen är det ju absolut inte kul när dom skadar sig elr råkar ut för en olycka men man behöver ju inte överdriva!!

jaja detta är mina åsikter såå, men det är lite så sköt er själva och skit i andra till viss del!!

nu har ja skrivit av mig pyttelite av min ilska hhahaha så nu ska jag tråka resten av kvällen!



KOMMENTARER
Skrivet av Ronja

Bra sagt! :D

Datum: 2011-12-19 | Tid: 12:41:52
Blogg/hemsida: http://fjordfantast.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0