Proud

Så nöjd över pållarna idag, det skötte sig suuperfint!
Vart rätt sent innan jag kom ut till stallet, pappa och jag var ute och julshoppade det sista - så jag bestämde mig för att Bellman fick följa med som handhäst istället för att jag skulle ta de var för sig. Så jag gjorde iordning de och sen bar det iväg. 

Båda hästarna var jättepigga och glada över att få komma ut, trots att det var väldigt mörkt! Jag testade även att galoppera idag och det gick superbra! :) Provade det en annan gång förut, men Bellman vart för taggad vilket gjorde Loke taggad och det var lite mycket att hålla koll på två taggade hästar hehe. Men idag gick det jättebra, Bellman taggade inte på så mycket utan travade bara med vilket gjorde att jag kunde fokusera på Loke. När jag red hemåt tog jag en sista galopp och lät Loke gå på lite snabbare, ville se om Bellman la sig i galopp då också, vilket han gjorde lillakillen. Så stolt över de för att de forsatte lyssna och det bara funkade så bra!

Med mina två favvokillar galopperade vi i snön i mörkret, båda hästarna hade öronen spetsade framåt och jag ett leende på läpparna, underbart :love:



KOMMENTARER
Skrivet av Ronja

Ååå vart har ni hittat ett reflexländtäcke i shettis storlek? Är på jakt efter ett men hittar inget ;)

Datum: 2011-12-23 | Tid: 18:10:34
Blogg/hemsida: http://fjordfantast.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0