Raise your glass.

Idag hade vi kort dag i skolan, slutade kvart över 12 :)
Jag tog bussen direkt till stallet och fixade klart allt där. Sen tog jag in Bellis och fixade iordning honom för en körtur. Kunde inte riktigt bestämma mig vart jag skulle köra, är ju is överallt typ nu :/ Men tillslut bestämde jag mig för att ta rundan runt Almbro. 
Bellman skötte sig jättebra och verkade helnöjd med att få komma ut framför vagnen - var ju ett tag sen. Tränade mycket på att han skulle var kvick både bakåt och framåt för min röst. Vilket gick fint :) Han vart lite rädd för ett buss som kom ur en sväng så han drog ut lite på ett gärde, men jag hoppade ur vagnen och gick fram till honom när bussen åkte förbi, och då vart han lugn igen. Sen fortsatte turen utan problem ;) 

Så vart en rätt lugn tur, då det mesta av vägen var asfalt - men det var helmys :) 



Mobilbilder


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0