Sunrise

Igår så åkte jag till stallet på morgonen och släppte ut hästarna. Passade även på att rida och så direkt. Med Loke red jag iväg till ett gärde och dressyra lite. Loke var lite stark och jag red som en kratta så gick väl inte så jättebra direkt. Men helt okej, i galoppen var han superfin! :)  Sen busade vi lite påvägen hem. Hoppade över ett litet träd som ramlat och racegaloppade - superkul!






Sen tränade jag Bellman lite. Gick upp till grusplan och jobbade lite i lina. Han var superduktig! :D Kom till och med på inkallning flera gånger!

Idag fick Bellmam vila igen. Camilla och jag fixade lite med en hage och sen var jag tvungen att åka hem. Skulle egentligen till Marieberg och Hööks och kolla rean, men mamma började må illa :( 





KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0