მიყვარხარ <3

Ja dålig uppdatering nu från min sida, men ja har knappt vart i stallet idag! Det ända jag gjorde i vårat stall var att i morse runt åtta släppa ut som små heztarna, sen åkte ja hem igen och sov ett par timmar xD
Det har vart såå sjukt kallt och fruktansvärt dimmigt hela dagen, luktade nästan vinter i luften idag!

Jag och ida var iaf till Marieberg en sväng där vi bara strosade runt utan syfte igentligen! ja hittade iaf ett par raggsockor för 10 kr och kattsand till Görans lilla toalett xD

Sen köpte ja även 3 saker till som ja håler lite hemliga änslånge, men två av dom är till stallet och är jul inspererad och ekomoiska när det gäller el pris xD

Ni kommer få bilder :D och ja hoppas dom kommer passa och att det kommer se urmysigt ut, det tror ja iaf :D och hoppas Emma tycker dom är godkända med när hon får se dom xD

köpte en sån till min bil med!! såå gulligt kommer det vara :D

sen senare på kvällen var vi i backa och tog in hästarna och fixade, och åt djävulskt mkt chokladpudding xD sen tog vi en promenad fram och tillbaka till Ekeby Kyrka, där kollade vi även på lite gravplatser vilket var lite mysigt i mörker dimma och med tända ljus på gravarna <3<3

Hittade en gravplats som ja vet vem tjejen var, hon vart bara 15 år! och hoppas hon är på ett mkt bättre ställe nu!! 1989-2004 Vila i frid!

Sen så hoppade vi lite över parkeringen stacket elr vad man ska kalla det xD promenerade hem och nattfodrade hästarna :D

Så det var min dag det, Hoppas ni har haft en bra dag!!

Kommentera nu va VI ÄLSKAR DET!!


Ekeby kyrka en vinterdag!

//Camilla

KOMMENTARER
Skrivet av -----

Jag bor i ekeby vid kyrkan typ xD

Datum: 2011-11-14 | Tid: 19:10:04
Blogg/hemsida: http://mittlivsom.devote.se

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0