Ändrade planer!

Ja idag vart det ju inte riktigt som det var tänkt, men iaf så cyklade jag o Göran som sagt till stallet, väl där gjorde ja klart allt till Loke, sen så när ida var klar s hade vi tappat motivationen till att gå ut o gå idag så hästarna fick vila, vi cyklade istället hem till mig, för att byta däck på min bil xD ena framdäcket var såå sjukt slitet och hade en spricka i mitten och kunde explodera när som helt i princip! sen så tog vi bilen till granngården för ja behövde köpa betfor, och idag köpte ja faktiskt pellets betfor, så får se hur länge den räcker, har fått för mig att den räcker mkt mkt längre än den vanliga! sen så tog vii en sväng till parkhallen och handlade lite choklad och ja löste in min triss som ja vann hela 50 kr på xD efter det bar det av mot stallet igen för att ta in alla hästarna!!

Nu ska ja bara sitta och ha tråkigt resten av kvällen!!  ha det bra så länge!!

// Camilla

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0