Bellman är här! ♥

Nu är äntligen Bellman och Loke på plats! :D  Installerade i både hagen och stallet och allt har funkat super hittils! 



Vi började dagen med att åka till gamla stallet, Camilla packade in lite saker i bilen medans jag gjorde iordning Loke. Sen bar det iväg mot stallet. Jag red en en sväng som gick över en grusväg så där passade jag på att trava och galoppera fram och tillbaka några gånger. Loke var fin, kortade ganska mycket i galoppen och sen ökade jag på rejält och sen kortade igen och han gjorde det jättebra, lyssnade super! Sen red jag vidare mot nya stallet och väl där ställde vi in honom i en box medans vi väntade på Ida & Bellman.

När Ida väl kom så installerade vi in Bellman i boxen och sen fixade vi in alla saker och skrev lite papper. Sen åkte Ida och då gick jag en sväng med Bellman så han fick sträcka på benen och sen släppte vi ihop de. Allt gick bra, Bellman sparkade lite (okej, ganska mycket) mot Loke men sen var det inge mer :)

Nu är vi hemma hos mig, vi ska snart dit och ta in hästarna och fixa lite sista i stallet. Så tänkte vi ta lite kort på hur det ser ut i stallet nu, så det kommer i ett inlägg sen ;D





/Emma (& Camilla som är här bredvid)

KOMMENTARER
Skrivet av sandra

Gud vad söt !

Datum: 2011-11-04 | Tid: 18:05:17

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0