Beroende elr vad??

Har haft halv panik hela eftermiddagen för ja har inte haft nåt internet xD ja är absolut inte beroende, så fick lugna mig med att spela Zoo Tycoon ett par timmar xD

Först och främst hjälpte jag Ida med lunchfodringen av hästarna i hennes stall (mitt förra) och sen fodrade jag även Doffe och Nemo som är grannstallet till backa :D

Efter det så for ja in till stan där ja och ida gick en liten sväng, sen vart det MC högst ovanligt xD sen vart det en liten tripp till hööks och till ikea, ja köpte benreflexer <33 och lite plastmuggar och skålar med bestik som var billigt på ikea, dock gjort för barn, men då passar det ju oss hahahah xD

Efter allt farande så hämtade vi Emma sen så var jag ute och red barbacka tillsammans med Ida som gick med Charlyn <3 sen så hade vi Emma och Bellman som körde :P mysit <3

det var verkligen kolsvart ute men mysigt, Världen bästa gäng som var ute, inget djur som vågade sig fram i skogen då xD även fast vi skrämde upp varandra hahaahah xD

Loke var iaf väldigt pigg, vi skrittade ju typ 98% av turen men på vägen hem så vart det lite trav och en liten liten galopp <3

I morgon vet ja inte om ja gör nåt speciellt, kanske rider ut elr lite i gräspaddocken vad jag nu känner för, ska iaf släppa ut hästarna i morgon bitti :P

Så det var lite snabbt och rörigt om min dag ;P


Väldigt charmig bild (NOT)

// Camilla



KOMMENTARER
Skrivet av Veronica - olycksflikkan@BDB

Jag ÄLSKAR din häst!

Datum: 2011-11-18 | Tid: 20:17:58
Blogg/hemsida: http://veronicaandersson.bloggplatsen.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0