BLOPPIS :D



Jag tänkte ha en liten bloppis här, för skulle behöva bli av med lite grejor :P 
Jag är osäker på pris på allt men skrivet ett litet KANSKE pris, sen får ni ju givetvis lägga bud oxå hihi, 
Men är ni intresserad så maila mig på [email protected] elr kommentera här :D

Köparen betalar frakten, och skickas efter att jag fått betalningen :P Alla mina priser är exkl frakt!

'
tvådelat tränsbett 
troligtvis st 11,5 (kan kollas mer noggrant vid intresse)
20 kr


Bruna fleecelindor
20 kr


Gamla säkerhetsstigbyglar
10 kr



Westernträns av okänt märke!
Som nytt nästan aldrig använt, är lite stel för tillfället, men smörjs innan försäljning. st FULL
priside 150-200 kr


Matchande westernförbygel till tränset!
samma sak här, knappast använt, stel men fås nysmörjd! st FULL
priside 200 kr


Westernträns av okänt märke!
Som nytt nästan aldrig använt, är lite stel för tillfället, men smörjs innan försäljning. st FULL
priside 150-200 kr


Globus Katja ( Nypris när ja köpte det 1500 kr)
Träns med brett mjuktfodrat nackstycke (52mm) och är ergonomiskt utformat för en större anläggningsyta bakom öronen. Även Nosgrimman är ergonomiskt utformad. Mjukt fodrat pannband. Käkremmen sitter med öglor fast i nackstycket för bättre position. Ett träns för känsliga hästar! Skinnklädda nylontyglar ingår. St FULL (stor)
700 kr


Förbygel Claridge House
med avtagbar martingal. Dubbla sadelfästen. Fårskinnsfodrade plattor och silverfärgade spännen. St FULL
350 kr


Undrar ni nåt över nåt så hör av er :D som sagt priserna är inte fasta!!!
Mer bilder kan skickas vid seriöst intresse!

KOMMENTARER
Skrivet av Josefin "Josse" Blomberg

kan du kolla om bettet är 11,5? är intresserad isf :*

Datum: 2011-11-24 | Tid: 22:21:26
Blogg/hemsida: http://ljubezen.blogg.se/
Skrivet av Anonym

Vilken fin häst!

Datum: 2011-12-03 | Tid: 08:22:53

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0