Dancing all night

Igår fick Bellman vila som sagt, fixade allt i stallet på morgonen innan skolan när jag var där och tog ut hästarna. Sen efter skolan drog jag hem och gjorde mig i ordning för att åka till Folketshus här i Örebro och dansa. Var disco för högstadiet,  sjukt kul men har sjukt ont i fötterna idag efter allt dansande igår xD 

Idag ska jag köra Bellman lite, tänkte "dressyr köra" på en grusplan som finns i närheten :) Sen ska Loke ridas av mig med, vet dock inte hur och var men han ska iallafall ut och få röra sig ;) 

Vi hörs förhoppningsvis senare!




KOMMENTARER
Skrivet av Freja

Gud vilka söta hästar ni har! :D

Datum: 2011-11-19 | Tid: 18:13:46
Blogg/hemsida: http://agnesochfreja.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0