Τα κουνάβια είναι θαυμάσια ζώα

Ja ja hade väl tänkt berätta lite om Göran, han brukar ju hamna i skuggan även fast ja nämner honom lite i en del inlägg, så hade väl ja tänkt berätta lite vem han är och vad han är och lite så xD

Göran är iaf min lilla  pastell färgade iller pojke på 1,5 år :D han får hänga med ungefär överallt, och han älskar det, och att få åka bil är nog ett av dom roligaste sakerna att göra xD

Han har fått två av sina huggtänder bortraspade då han råkade åka i golvet en gång så han bröt av ena tanden, och då för att inte orsaka mer skada på läppen fick han den andra huggtanden nerraspad!

han är oxå kastread för ungefär 6 mån sedan, så han luktar lite mindre, men ändå ganska mkt!

Jag köpte honom 1 vecka innan midsommar 2010 :D och han har underhållit mig många gånger, så söt ibland men även världens jobbigaste vissa dagar xD

Men roligare djur får man ju leta efter, helt fantastiska djur som verkligen kräver sin ägare! 

Göran är en väldigt snäll iller, vill verkligen vara till lags och bits inte, men bakom det ligger det ju mkt mkt uppfostran från min sida kan ja säga, och illrar är fruktansvärt envisa djur, så ett litet nej kanske inte räker ibland utan det kan krävas en liten dutt på näsan och ett nej så den verkligen förstår att man menar allvar :P

Men som sagt Göran är helt fantastisk, snäll och underhållande, dom flesta brukar fästa sig vid honom, eftersom han är väldigt söt och så snäll och lugn, och hänger med på allt ja hittar på xD










Vill ni veta mer om honom så är det bara att fråga :D

//Camilla

KOMMENTARER
Skrivet av Ellen

han är sjukt söt :D

Datum: 2011-11-08 | Tid: 20:29:41
Blogg/hemsida: http://lifebyellen.webblogg.se/
Skrivet av Maja

jag vill OCKSÅ ha en iller som heter Göran:( jag menar, hur coolt är inte det?

Datum: 2011-11-08 | Tid: 21:17:22
Blogg/hemsida: http://otroligahast.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0