I can't afford this art

Idag hade ju jag och Camilla planerat att fota bilder till bloggen, men det blev inte riktigt så haha. Så det blir av imorgon istället! :D

Dagen började med att klockan ringde och jag klev upp och klädde på mig, var dötrött så satte mig på cykeln och cyklade som i en dvala. Gav hästarna mat, fixade lite i stallet och sen slängde jag ut de i hagen. Sen satte jag mig på cykeln igen och cyklade hem. Väl hemma så la jag mig igen, men kunde inte somna om, men då kom pappa ner så då gick vi ut och grejade lite med Bellmans vagn.

Vi fick med en jättefin vagn med honom, verkligen - men det kändes som den behövde lite rustning. Så vi bytte en bräda, jag spolade av den med högtryckstvätten och pappa gjorde en ny sits till den. Sen bytte vi även lite skruvar, satte dig massa reflexer och baklysen som vi var iväg och köpte, så nu lär vi synas och vagnen är som ny! :D Bilder kommer på den i ett annat inlägg!

Klockan drog iväg väldigt, då vi åkte iväg för att köpa saker till vagnen och då så stannade vi och köpte lite andra saker till Bellman. Så jag fick meddela Camilla att den inte blev någon fotning idag haha.


Dagens inköp (förutom alla saker till vagnen): Reflexbrösta, reflexländtäcke, saltsten + saltstenshållare, hinkhållare & hink.

Jag är bortskämd, tack så mycket pappa <3

/Emma

KOMMENTARER
Skrivet av Sofie

Roligt!! :D

Datum: 2011-11-06 | Tid: 10:48:33
Blogg/hemsida: http://loewen.blogg.se/
Skrivet av Anna

Varifrån är täcket ? :D Vill ha ett sånt där med stor lapp över svansen :)

Datum: 2011-11-06 | Tid: 18:55:03
Blogg/hemsida: http://withcrazyhorse.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0