Nu är jag hemma!

Nu är jag hemma efter 3 dagars konfirmationsläger i Kilsbergsgården med typ noll täckning så vi har knappt haft kontakt med omvärlden känns det som x) Men vi har pratat en massa, ätit MASSOR(!!!!!!) och bara varit. Har faktiskt varit riktigt mysigt och det känns som vi i gruppen har lärt känna varandra på riktigt nu ;) Riktigt roligt hade vi sista kvällen/natten, haha och sen på morgonen busade vi lite med prästen :D 

Men ah, nu är jag tillbaka! :) Så nu ska jag fixa lite i mitt rum, packa upp och snygga till lite, sen ska jag sätta mig och försöka fixa iordning med lite filmer som jag inte klippt ihop ännu, vem vet, kanske slänger upp de här? ;) 

/Emma

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0