Planerna med Bellman nu i början

Nu i början har jag planerat att bara ta det lugnt och lära känna honom. Få upp konditionen och få honom att lita och lära känna mig. Jag ska tömköra honom lite lätt idag, i skritt möjligtvis lite trav om han vill de själv - helt upp till honom. Bara känna lite på honom och se vart de "vanliga" knapparna sitter. Imorgon ska jag köra honom för första gången, blir en lugn runda med Camilla & Ida. Och sen ska det rulla vidare under veckan, men mycket lugnt jobb från marken. Som sagt, vi måste lära känna varandra. Så det är planerna just nu, kommer nog komma upp "veckans schema" inlägg, men tänkte att ni kanske ville veta mina planer just nu.



/Emma

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0