Spännande måndag <3

Ja idag så vart det den vanliga rundan runt kyrkan för min och Lokes del! Gick bra och Loke var ganska pigg och på!

så ja skrittade nästan ända fram till backa och mötte upp Ida på Charlyn :D sen å knallade vi runt kyrkan på en helt sjuuukt rolig ridtur xD

JA åkte av Loke med huvudet före=stört dök med viftande ben xD pga av en Hare som fattade beslutet att springa för livet när vi precis skulle passera så då tvärvände Loke, och ja som satt i min egna lilla värld fick smaka på gräset xD och som grädde på moset så halkade ja omkul i mina försök till att komma upp på Loke igen så dåå höll vi på att dö av skratt igen xD hahahahahhahahahhahahahahahaha

jaja sen så lyckades ja precis kravla mig upp och vi fortsatte våran tur gråtandes av skratt xD

Ja tvingade även inda att gå med mig hem sen xD men hoppade av efter typ halva så fick hon rida Loke och ja gå hihi

Sen vart det lite Willys, och djurens center eftersom Görans mat var slut igen och sist men inte minst Mc Donalds <3 hahahhahaha och här dog ja igen då ida fick min curry dipp på fingrarna som hon inte kunde sluta lukta på, men ändå såå tyckte hon det stank sååå äkligt xD hahahhha

allt är roligare live men ni fick ta del av det ändå hihi

Natti :P




KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0