Tricks van Loki

Ja ja fick ett förslag om att skriva vad Loke kan för tricks, och jhan kan väl inte så många, men hoppas jag kommer igång med att lära honom mera saker snart!

Så gärna förslag på vad man kan lära dom :D

Loke kan iaf buga med lite hjälp från mig dock, sen kan han Tack tack, dvs ge mig benet, kan även lyfta på hovarna på komando även där med lite lite hjälp av mig, visa vilket ben med ett spö osv!

sen kan han Stegra nästan på kommando, han gör det dock lite mer än vad man ber honom om xD


Loke bugar :D (måste lära att inte försöka stå på huvudet dock xD )


Stegring :D


Och lyfta på benet, gör likadant vid Tack tack fast från marken :P

Det var väl dom han kan bäst iaf xD

//Camilla


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0