You got the moves

Förlåt för dålig updatering, har två prov nu de här sista dagarna i veckan så har pluggat en del - men nu har jag tagit en liten paus för att kunna uppdatera er ;)

Igår så jobbade jag lite från marken med Bellman. Hade arbetsrepet och repgrimman. Började att bara longera honom lite, men han var lite slö och ville inte riktigt framåt. Så jag släppte honom lös i hagen och busade runt lite, han ville mest äta men jag manade på honom och tillslut förstod han var leken gick ut på och följde efter mig i full karuta ;) Sen kopplade jag på repet igen och körde samma sak som i början och nu gick det mycket bättre och han busade massa haha. Så avslutade efter det och då kom mamma med mina små syrror. Så då när jag skulle skritta av fick det testa att rida lite och han skötte sig jättebra! Duktigt pålle :) 







Idag så fick Bellman vila och jag red Loke en stund istället. Red lite på en gräsplätt (okej, ganska stor gräsplätt) i en av hagarna, han var duktigt. Red väldigt kravlöst då det var kolsvart, men red runt lite i alla gångarter - skänkelvikningar, tempoväxlingar osv. 

/Emma

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0