Do you hear that love? they're playing our song

Just nu sitter jag hemma hos en kompis, vi har the sims lan, men jag tog en liten paus för att uppdatera er om dagens ridpass ;)

Red Loke barbacka på banan idag. Lite dressyr, eller ja, red mest runt medans Camilla fotade. Han var väldigt lång-låg och framtung, så fort man tog lite i honom vart han ännu lägre och när jag bara lät han gå vart han väldigt tung på ena sidan (vänster såklart, eftersom det är han svåra sida). Red på hacket och han blir lätt det då och när jag rider barbacka blev det väldigt krävande att rida honom helt plötsligt. Jag kan rida ihop och upp honom på ett annat sätt i sadeln, men barbacka fick jag verkligen använda all min muskelkraft, vilket gjorde att jag var rätt slut när jag ridit klart .. men det är väl bra, lite ordentlig träning har aldrig skadat! Men som sagt, mycket häst att rida idag - men han var riktigt fin stundtals :) 







Hon som äger Bellman hörde även av sig till mig idag, så det är lite ändrade planer. Bellman kommer på fredag istället :D

/Emma

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0