I miss you <3

Idag så tog jag cykeln till stallet och Göran fick hänga med :D fixade allt åt Loke, sen såå upptäckte jag att det stank typ död i sadelkammaren, så började leta efter en död mus, fick hjälp av hunden Tindra som visade precis var dom var, och fyyyyy tusan vad det stank!!! två st små söta möss hade dött bland mina och idas grejor som vi har ovanpå våra garderåber, fick rensa där och tvätta rent det som musen låg i (mina fina julsaker <3)

sen så tog vi in hästarna och sen började ja göra iordning Loke för en uteritt runt gällersta kyrka :D massa reflexer <3<3 och idag så red ida helt själv på Charlyn, och det gick ju skit bra duktig bebisheezt!!

så det var min dag i lite ord, nu ska jag bara slappa framför tvn och datorn damtidigt xD


Göran på en cykeltur tidigare i somras :D

Vi hörs i morgon!

//Camilla







KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0