Long long day

Idag så har det vart en sjukt lång dag, både i stallet och för övrigt :P dagen började med att ja vaknade vid 9 sen åkte jag till Kumla för att titta lite på ponnytävlingarna som var där, kl 12 var ja i stallet och gjorde det man måste göra varje dag, mocka packa hö påsar och göra kraft, sen så ville ja inte åka hem, har lite problem här hemma, så ja tvingade Ida att vara kvar med mig xD så vi körde iväg lite av mina saker till nya stallet idag och fixade lite med det en stund, sen så drog vi iväg o käka lite pizza :D

sen såå har vi faktiskt smörjt alla lädersaker, tog typ 3 timmar xD såå duktiga vi vart och allt vart jätte fint :D som nytt typ, så jag var totalt i stallet i 8 timmar xD Ida slog dock mig med att hon vart i stallet 11,5 timme idag xD man kan ju inte vara bäst jämt :P

Nu ska jag ta det lite lugnt ett tag, har sån huvudvärk så tror ja blir galen!!


Vi hörs, ha det bra så länge :D <3

/ Camilla

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0