vi försöker gå på en ny väg.

Oj, oj, oj vad där här ska bli spännande! Det är så mycket nytt som händer i mitt liv just nu att det ska bli så grymt kul att blogga om det, och sedan kunna gå tillbaka och läsa allt. Så den här bloggen, jag vet inte, men det känns som om det kommer bli som en liten dagbok för mig och Camilla - blandat med massa annat skoj också såklart.  Bellman kommer lördag nästa vecka, då ska jag fota han och Loke och sedan sätta ihop en ny design, men så länge får ni stå ut med den som finns. Åh, det här ska bli såå kul!! :D

Camilla och jag är på G att skriva lite info om oss själva, så det kommer förhoppningsvis upp under dan :)


Bild från när jag hoppade Loke i söndags, kan slänga upp några mer om ni vill?

/Emma

KOMMENTARER
Skrivet av louise

Låter toppen! Jaa ,mer bilder :D

Datum: 2011-10-29 | Tid: 09:47:06
Blogg/hemsida: http://llouiseericsson.blogg.se/
Skrivet av märtha :)

gilla :D

Datum: 2011-10-29 | Tid: 11:00:37

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0