Hatar det här vädret!

Var i stallet imorse och tog ut hästarna och då passade jag på att fixa allting redan då. Hade tänkt att jag skulle åka lite pulka bakom Bellman igen - men nej, vädret kom och förstörde allt. Gick inte änns att gå ute, för all snö hade smält och sen hade det fryst på och blivit is. Så det fick bli lite trickträning inne i stallet, tränade mest på puss - han har lite svårt för det, men idag förstod han riktigt bra på slutet! :D Resten av dan har jag bara legat i sängen och slappat, gjort massa inlägg till bloggen och mer ska det bli. Men just nu funderar jag faktiskt på att gå upp och fota lite. Det är ju alltid kul när man inte har något att göra ;) 

Vi hörs, puss! 


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0