Heeeeelloooooooooo i blåbärsskogen!

Sitter i köket just för tillfället och lyssnar på Moa lignell <3 och ska nog snart gå och plocka lite i mitt rum, måste till stallet sen med och mocka och fixa inför kvällen så allt är klart så det bara är att slänga in dom då ^^

sen ska jag hem till Ida för vi ska ha en liten filmkväll, blir nog att titta på Baksmällan, som är hysteriskt rolig xD och i morgon hade jag tänkt ta mig upp till Karlslund och kolla på hezttävlingar och hjälpa Amanda lite :D men har ingen aning om vilken tid det börjar haha xD ser ni en helt förvirrad människa där så är det nog ja så då är det bara att säga hej elr vad tusan ni känner för hahah!!

så då vet ni lite vad ja har för mig! hoppas ni har det bäst, // Romance and Bromance




KOMMENTARER
Skrivet av Tuva

sv; hahah okej!;)

Datum: 2012-02-17 | Tid: 14:57:09
Blogg/hemsida: http://cavallii.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0