I wont forget you ♥

Hej Allihop :)
Sitter just nu och tittar på när mina kära klasskompisar har idrott, själv har jag jätteont i halsen så jag fick skippa det idag ... Känns riktigt bra att vi ska ha en muntlig redovisning sen och jag kan knappt prata ^^

I tisdags fick Bellman vila. Igår hade jag tänkt tömköra Loke, men det slutade med att jag fick rida då han var galet pigg och jag kan ju få ihop honom bättre från ryggen och han lyssnar bättre där. Men han var rätt galen när jag red också, stegrade när han inte fick som han ville samt bockade när jag drev på xD Men när han väl skärpte till sig var han fin :) Sen tog jag in Bellman och borstade av honom lite och sen kom mamma. Så då tränade jag lite på tricken medans mamma mockafe (tack mammsi ♥). När allt var klart i stallet åkte vi hem och jag slappade resten av kvällen.



Idag får Bellman vila igen. Jag åker hem direkt efter skolan och sätter mig och pluggar till proven vi har nästa vecka. Sen ska jag till KomTek och när jag kommer där ifrån så åker vi till stallet och fixar allt i stallet och tar in hästarna ;)
Vi hörs så länge! 

KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0