My beutiful <3

Åh Bellman var väldans duktig idag! :D Hade ju tänkt låta han springa av sig ordentligt i lilla hagen. Men den planen sprack ju när han vägrade lämna min sida och följde mig som en hund. Så det fick bli lite sån träning. Sprang runt lite i hagen och han följde mig vart som. Han kom även till mig när jag begärde något av honom som han brukar bli rätt blockad i och då gå iväg - men istället kom han till mig. Så duktig! :') Vi började även nosa lite smått på löslongering och det gick faktiskt oväntat bra och jag fick honom att gå några varv runt mig - helt utan lina! Så stolt! :D 

Nu ska jag gå och packa lite ... skriver mer om vad som är på G snart ;)


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0