Otroligt smart xD

Heeeeeellloooo ja har vart riktigt smart nu känner jag, lyckades ladda ner blogg.se appen till min iPhone så nu kan jag uppdatera er även när jag inte är hemma och det är bra för annars brukar jag glömma bort vad ja ska skriva xD och då skriver ja inget alls haha


Idag har iaf hovis vart ute till våra heztar, tog loke först och det gick som vanligt bra ^^ han hade dock damp när bellman skulle skos så då fick han gå ut i hagen och vart väldigt missnöjd med det haha man kan ju fundera om även hästar kan lida av adhd isåfall har loke det xD

Ja nu sitter ja hemma hos syrran, har vart barnvakt en liten stund, ska snart åka till stallet för att ta in hästarna!

Såå vi hörs bye bye :)


KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0