Paris!

Idag har jag städat, bakat och myst hemma. Sen kom mamma och pappa hem och vi fikade, kollade på bilder och så fick vi lite presenter från Paris! :D Sen åkte jag, syrran och pappa och köpte baguetter på världens godaste baguette café - himla gott! Och sen drog jag och mamma en sväng på stickcafé och sen till stallet för att fixa allt och ta in hästarna :) 


Det här fick jag - Eiffeltorn klubba, eiffeltorn nyckelring, klocka med eiffeltornet i, linne med paris på, tjocktröja en väska :)

Imorgon kommer en kompis till mig på morgonen, så ska vi pyssla i stallet med hästarna och rida lite :D Tar med mig kameran så lär bli några bilder!




KOMMENTARER
Skrivet av Moa Kauppila

Gud vad fin blogg! :D Har ni gjort headern själva?



Följa varandra via bloglovin?

Datum: 2012-02-22 | Tid: 10:17:20
Blogg/hemsida: http://moakauppila.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0