The days you missed.

Tisdags: Bellman vilade.
Onsdags: Red Loke en kort sväng barbacka i skritt runt forngården. Han var vaccinerad dan innan så bara en lugn tur. Jobbade lite grann och han kändes fin :) Bellman tricktränade jag lite vilket gick jättebra ;)


Dagens outfit + träns och reflexer.

Innan jag åkte till stallet så var jag hos optikern, fick äntligen linser! :D Så glad så var bara tvungen att skriva det hehe.



Igår: Jobbade Bellman lite från marken. Lite förtroende övningar och lite longering. Lite allmänt sådär ;)
Idag: Bellman vilade.

Nu vet ni vad som hänt och jag får ursäkta den dåliga uppdateringen - men så kan det va ibland :) puss!


KOMMENTARER
Skrivet av moa

Fin blogg! Jojna min bloggtävling om ett par JW-handskar?



http://moakauppila.blogg.se/2012/january/bloggtavling.html#comment

Datum: 2012-02-04 | Tid: 10:38:51
Blogg/hemsida: http://moakauppila.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0