The Hardest Thing

Ja, Loke har dragit av sig en baksko så han kommer vila tills jag får ut hovis, måste verkligen rycka upp mig och rida honom, men det är sååååå tråkigt att rida ut själv och därför orkar jag inte lägga energi på det elr att vara i stallet överhuvudtaget :( 

Nu sitter jag framför tvn och kollar på Sofias änglar, och fy vad hemskt detta avsnitt är, tänk att få planera sin egen begravnig...... neee fyyy!!!!

I morgon ska jag åka till karlskoga, så det blir en väldigt tidig morgon i morgon då jag ska vara i karlskoga strax innan kl 9!

Annars har det inte hänt nåt här, utan det rullar på som vanligt!!

GLÖM INTE BORT FRÅGESTUNDEN :P

KRAAAAAAMMM


Bild från i somras för att liva upp inlägget xD


KOMMENTARER
Skrivet av Amanda - en satsande dressyrryttare

Jaha ja, men det är kul att veta ! :D

Datum: 2012-02-07 | Tid: 18:22:33
Blogg/hemsida: http://perfectpony.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0