Dagens aktiviteter!

Jag och syrran drog till stallet och jag började med att rida Loke. Red lite dressyr på gärdet och det gick helt okej, han var rätt tung och hängig i traven - kan bero på att jag hade Bellmans hackamore på och det är det ingen kedja bakpå utan bara en rem. Ville ha det bara för bildernas skull då det är svart :D Fick dock spänna ut de på max, men då satt de lika dant som hans egna så ^^ Men i galoppen så var han mycket finare! 

Men även fast det gick sådär så vart det gryymma bilder, ljuset låg perfekt så här får ni en liten bildbomb! :D












Sen red Ida Bellman i på gärdet också medans jag fotade. Det gick jättebra för de! Jag tog kedjan som hör till Lokes hack och satte på Bellmans för att se om han lyssnade bättre då - vilket han gjorde så nu ska jag köpa en sån :) Men som sagt, det gick jättebra för de! Bellman lyssnade fint på henne och de kunde till och med galoppera över hela gärdet utan problem! :D Bilder på de får ni i ett annat inlägg!

Allt för nu små gullefjun ;)




KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0